Kutyáim és a sport

2x2 kör: bikejöring és canicross csak csajosan

2020/02/04. - írta: Vikkus

A szombati tréning óta ma jutottam ki először edzeni. Mivel még picit éreztem a lábam és elég kemény izomláz van a hátamban (???), óvatos duhajkodást volt a terv... de aztán az élet felülírt. A területre érve gyönyörű pálya fogadott, az utóbbi napokban felszáradt a láp, a talaj puha volt, de biztonságosan járható, az időjárás kellemes hűs, teljes szélcsend. Minden egy odabszós bikejöringért kiálltott! :)

received_550032458938733.jpeg

Alig bírtam türelemmel Rebelle bemelegítését - amúgy ő is - aztán uccu ugrás a vas elé és go! Szép rajttal nyitottunk, aztán tartotta a tempót végig. Megkereste a legjobb csapást és gyönyörűen dolgozott végig. Full vágtában nyomta le az első 1,8 kilit, majd a finisnél elkezdtem hajtani (mmint őt és szóval), és boldogan száguldott tovább. A második körben érezhető volt, hogy erre az 1,8 K-ra lőtte be magát, hamar visszavett ügetésre, így kivételesen tekerni kezdtem. Leengedett nyereggel ez annyira nem kellemes, de egyrészt lelkifurkám volt, másrészt aggódtam, hogy ha most rossz élménye lesz, akkor legközelebb eleve "safety gamer" módban nyit és nem futja ki magát. Szóval nekem is megvolt az edzés, és most először fordult elő az, hogy rá kellett szólnom a kutyára... egy nezehen húzható szakasz után mikor beletekertem a hirtelen jött laza szárt arra használta, hogy a földön szaglászgasson. No persze nem fékezett le, de nekem ügető tempóban se játsszon spánielt, úgyhogy kapott egy üvöltést az arcába. Miután ezt megbeszéltük egy kiegyensúlyozott, lassabb vágta tempóban húzta le a fennmaradó szakaszt. Nem kellett sokat tekernem, sőt, második körben is volt olyan szakasz, ahol luftot rúgtam a pedállal, de a tracker is azt mutatta, hogy a második karika egy hangyaf.sznyit lassabb lett. A finis megint jó volt, és most kétszer is kellett szólnom, hogy nem lesz harmadik kör, megállunk :)

20200204_095620.jpg

A melegedő időt megérezte Rebi, és most először víz után kutatott. A rövid lesétálás után engedtem pocsolyázni, majd átöltöztem kocogósba és folytattuk. Az én bemelegítő futásom még mindig szörnyen lassú, ellenben a pulzusmérő már alig mutat 160as riasztást, következőre le is veszem 150re. Míg kocorásztam azon agyaltam, hogy akarom-e Rebit bekötni, hisz ugye lájtos napot terveztem sajgó tagjaimnak, majd teljeskörű elemzésbe kezdtem (eléggé ráérek ilyenkor), és az időjárást is figyelembe véve (11től mondta a vihart) végül a gyors halál mellett döntöttem. Rebelle számára a pihenőt az én melegítő köröm jelentetet, ez számára poroszkálás/séta, de legközelebb többet kap majd. Bekötve canicross üzemmódba bár szépen húzott, nem éreztem benne azt az erőt, mint általában. Nem bánom, hogy nem rántott szét megint, de feljegyeztem magamnak, hogy neki is vannak határai, szépen toljuk őket kifelé, de azért vannak. Csak most értem el oda, hogy ezeket megtaláljam. Középszar kört mentünk CC-ben, de Rebelle nagyon szépen reagált mindenre és sokat segített. Jól esett, és tényleg nem bánom, hogy nem jutott több vagy gyorsabb mára, annak sincs értelme, hogy szétverjem magam. Most pihenünk egy napot mindketten, és közben reménykedünk, hogy a mai eső nem áztatja fel újra a placcot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr6215454726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása