Kutyáim és a sport

Csak bírd gyomorral - ezért szoktam reggeli előtt futni...

2020/01/25. - írta: Vikkus

A tegnapi nap nem nevezhető (koca) futói pályafutásom csúcspontjának... Atival elhatároztuk, hogy még világosban kimegyünk délután futni, így ennek fényében alakítottam a napomat.

fb_img_1579883315765.jpg

A terv 2 vagy 3 kör volt a szokásos 1,8km-es pályánkon, lassú futás elsőre, majd egy-vagy több tempósabb kör. Tudván, hogy nehezen bírom a futást gyomorral, már jó korán, délben megebédeltem, sőt, még arra is figyeltem, hogy könnyű kaja legyen: egy tonhal salátát toltam csak. Az esetek 99%-ban reggel futok, pontosan azért, mert volt már bajom a kaja utáni mozgással. Eltel néhány óra, míg kiértünk a pályára, mégis az első kör végére nemhogy eljött volna a várva várt "bemelegedtem, kezdhetjük" érzés, épp ellenkezőleg, borzalmasan éreztem magam. Egyrészt ez volt a héten a harmadik futásom, és eddig megálltam a heti 2-nél, tehát kevesebb regenerálódás jutott, másrészt nem tudok másra gondolni, minthogy a gyomrom nem való ehhez a sporthoz... A feszítő érzés a mellkasomban nem múlt el tempóváltásra, hiába figyeltem oda a légzésemre, csak fojtogatott. Szörnyű, ködös, nyomott időnk volt, de nem annyira, hogy szinte fulladjak. Aztán szépen lassan, éreztem, hogy kezdek émelyegni. Egyfelől megkönnyebbültem, hogy nem keringési vagy légzési bajom van, másfelől elszomorított, hogy még egy keveset sem ehetek, akkor sem, ha lassan futok. Előbb csak böfögés jött rám, később rendes hányinger. A második kör végén mondtam, hogy ende, nincs az a lassú pulzus, amivel ez nekem jobb lesz. Csüggedten sétálgattunk még egy picit, de legalább a fotónk cuki lett :) a kutyákokra meg büszke vagyok, bár veszekedni kellett vele, Rebelle nem követte Atit, mikor ő a második körben tempót váltott, és laza fél kört rám vert. A végére csak utolért a húzódás és az izomgörcs is, estére a jobb lábam kicsit fájdogált, de sejtettem, hogy ha növelem a terhelést (még ilyen kis távon is) akkor előbb-utóbb a szervezetem reagál. Reggelre elmúlt a sajgás, vasárnapra pedig újabb futást tervezünk, a negyediket a héten. Kiváncsi vagyok, ahhoz mit szól majd a lábam...

Címkék: Rebelle
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr4915426658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása