Kutyáim és a sport

eső után

2012/05/23. - írta: Vikkus

egy-egy nagyobb eső után ahogy kiderül az ég hallani lehet a fűnyírók zaját. ilyenkor hirtelen sokat tudnak nőni a növények... és a beauceron kölykök is.

tegnap olyan durva zuhé volt, hogy esőkabát nélkül ki sem dugtam az orromat a házból, az állatok is elbújtak (kiv. víziszárnyasok, de őket a nevük is kötelezi), a kiskutyák meg bevackoltak a szénakockák alá. nagyon jó helyük van ott, száraz, puha, szuper kis bunker. esőben is kijöttek ugyan mikor hívtam őket, de fölöslegesnek gondoltam eláztatni a bandát, így a kajájukat is a széna alá vittem be nekik. este, mikor elállt végre akkor pedig már bőven sötét volt, csak fekete árnyakat láttam. szóval ma reggel jól meglepődtem, hogy ezek egyetlen nap "távollét" után is milyen látványosan megnőttek...

Címkék: kölykök
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr225995729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása