Kutyáim és a sport

a legeslegjobb és megunhatatlan!

2011/06/24. - írta: Vikkus

BIKEJÖRING! természetesen.

Ozzy sérülése nem volt betervezve, de Dani nyári programja elég szoros, így tettünk egy kisérletet és befogtuk ma őt is a bringa elé. kapott pár nap gyógyulási időt, a seb szépen forrt, így reszkíroztunk. bejött egyébként, nem rosszabbodott. először velem ment a két kutya, hogy kifussák a gőzt, aztán a 1,5km-es távnál bevártam az Öcsköst és átadtam neki a kutyákat. tekertem mint az állat, hogy tudjam velük tartani a tempót, de így is kiabálnom kellett, hogy mikor mit csináljon, hova nézzen, mit mondjon. nagyon szépen mentek vele (is) a kutyák, bár láthatóan megérezték, hogy valami történt, és visszafogták magukat, az utolsó egyenesben cukkoltam fel őket egy vágtára, azt kellett volna felvenni, ahogy Dani belerikkant a határba, bizony, kurva jó dolog ez. aztán visszaérve a starthoz indítványoztam egy szóló kört, először azt hittem megint két kutyát választ, de miután elmondtam Ozzy mint szóló kutya gyenge pontjait, azt mondta így is vállalja, így elindultak ketten. álltam ott pár percet Jettával mire rájöttem, hogy végülis mehetünk utánuk mi is, hisz minek ácsorognánk egy helyben? úgyhogy uccu, spuri utánuk! Ozzy szólóban is lájtosan nyomta most, a gyerekkel mindketten vigyáztak szépen, de mikor beértük őket, akkor belehajszoltuk őket még egy fasza vágtába is. aztán jött egy nem várt nehezítés is: őzbak futott át keresztezve az utunkat. nem volt para: én üvöltöttem egy ÁLLLLLJJJJ-t, mindenki megállt és feszülten figyelte Bambit, ahogy elhúz balra. aztán mentünk tovább, szépen okosan. Ozzy se nézett már ki oldalra, nagyon szépen megtanulta a rendszert. elmentünk a 2km-es szakasz végéig, aztán hátraarc. visszafelé már látszott a kutyákon, hogy lehúzták a szokott távjukat, már erősen hozzá kellett tekerni, hogy tartsuk a tempót, de időnként hagytuk őket lassulni is, olyankor egymás mellett mentünk ketten két bringával, és közben azon beszélgettünk, hogy ez mennyire jó már... mire onnan visszaértünk a startponthoz a kutyák már faszán habosak voltak - Dani most látta így őket először, nézett is nagyot - aztán pedig megkérdezte, hogy mikor is lesz bikejöring verseny...?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr175995796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Von-tolla 2011.06.25. 20:54:23

Kész az egyik bringa, így holnap én is nekivágok a határnak, már alig várom! :)
süti beállítások módosítása