Kutyáim és a sport

biköring első próbálkozás, avagy hogyan NE csináljuk...

2011/06/06. - írta: Vikkus

bemásolva

2009-07-30 11:20 csütörtök

múlt héten valamikor kitaláltam, hogy én biciklizni akarok. a dolog szerencsére kivitelezhető, hisz van nekem binyiglim, más kérdés, hogy mióta egyetemre járok (tehát több, mint öt éve) rá se néztem. szóval előttem volt a feladat: beüzemelni a szerkezetet. szülők hiányában (nyaralnak még mindig) sajnos nem sokra mentem, a láncomat valaki hazavágta (kitépte belőle a zárat, konkrétan, pedig öt év után megtalálni a kulcsát nem kis teljesítmény az én szobámban), a kerekek értelemszerűen leeresztettek, és olyan buzi szelep van rajtuk, hogy mezei pumpával már hozzájuk se tudtam szólni. így a nagy kerekezés váratott magára egy pár napot, amikor is apuék hazatértek két éjszakára (szülinapozni ugye). akkor - nem túl egyszerű módon, de - felpumpálódott, és egy szép keddi napon fel is kerekedtem, hogy áthozzam ide. állati bátor voltam (avagy ostoba, nézőpont kérdése), és rögtön vittem magammal a Mutyát is [Jetta]. kutyaállat még életében nem futott bicaj mellett, és igazából a mások elhaladó binyiglijét sem kultíválja olyan nagyon, ez a tény pedig méééég izgalmasabbá tette az ominózus délutánt. öt év utáni első nyeregbepattanásom során tehát nem elég, hogy a saját egyensúlyommal meg kellett kűzdeni, de még féken is kellett tartanom egy kutyaállatot, aki nem tudta eldönteni, hogy most fusson a bickli mellett, vagy éppen meneküljön előle. a parkoló vége felé rájött, hogy a jelenést én irányítom (már amennyire), és fintorogva ugyan, de tudomásul vette, hogy nincs más választása. a gondok akkor kezdődtek, mikor Jetix elbambulva begaloppozott a kerekem elé. mivel elütni nem kívántam fékeztem, és neki is szóltam, hogy lassítson. erre szegény állat hátranézett, de mikor meglátta, hogy ez a félelmetes egység van mögötte persze vágtába ugrott és belehúzott... na itt ugrott meg az adrenalin szintem. gyors helyzetfelmérés után (se kutya se autó nem jön) elengedtem a pórázt, megálltam és utasítottam a zebet, hogy feküdjön le. működött. a továbbiakban inkább sétáltunk.


Címkék: bikejöring
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr445995820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása