Kutyáim és a sport

bikejöring második próbálkozás - valami elkezdődött

2011/06/06. - írta: Vikkus

bemásolva

2009-10-29 15:15 csütörtök

tegnapelőtt munkából hazafele menet Muttyer úgy döntött, hogy lassú a bicaj tempóm, és elkezdett nyakörvről (!) húzni... így hát, mikor ma reggel célirányosan vele indultam el a dolgozóba, már egy tisztes hámot is felnyaláboltam, hogy ha már minde áron húzni akar, akkor legalább rendesen csinálja. a mai szent napon tehát rekordsebességgel értem be a telepre. ez a vadállat tényleg - de tényleg - nem képes lassan menni, győztem kapaszkodni a kormányba és kerülgetni a nagyobb köveket. mire elértük az utolsó kanyart már nem éreztem az orrom... kissé átfagyasztotta a menetszél. viszont három répaszállító kamionosnak is volt szerencséje látni a falu -valószínüsíthetően - legújabb csodabogarát, a hülyelányt, akit egy kukásmellénybe öltöztetett satnya dobermann húz be reggelente a tehenészetbe.

Címkék: bikejöring
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr145995819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása