Kutyáim és a sport

bikejöring, amikor már belerázódtunk

2011/06/06. - írta: Vikkus

bemásolva

2010-05-05 06:37 szerda

tegnap reggel (még a lerokkanásom előtt) elmentünk Mutyival boltba. ez úgy néz ki, hogy Vikk fog egy hátizsákot, belepakolja pénzét/telefonját/stb, egy bringát, egy hámot meg egy Tyutyit. kimegyünk a falu végére, rákötöm a kutyát a bringára, aztán kiadom a "gyerünk" parancsot, aztán utána nincs más dolgom, mint kurvára kapaszkodni.... Tyuty úgy száguld, hogy komolyan félek mögötte ülni, nagyon kell figyelnem, hogy nézzem mikor merre figyel (szerencsére nem szokása azonnal az szemrevétel után kifordulni vadra, van mindig egy pillanatnyi időm leordítani), hogy nézzem milyenek az útviszonyok, és korrigáljak (traktorok nyomain megyünk ugye...). még így fordult már elő velünk nyolcas (jah kérem... ekkora huplik, ekkora sebesség), és bukás is (hülye őzek miatt), bár nem azért, mert vágtából kirántott, hanem mert meg akartam állítani (meg is állt), aztán bénán szálltam le a bringáról.

no, summázva, a kutyával való bringázásnak eddig is megvoltak a maga kis fricskái, ám tegnap reggel egy újjal gazdagodtak. valószínüleg az időpont is tehetett róla, nem csak a veszett tempó, de mire elértem a téeszig tele volt a pofám döglött bogarakkal. igen, kérem, olyan sebességgel száguldunk, hogy hunyorítanom kell ahhoz, hogy lássam az utat, és még így is hajlamosak beleszállni a bogarak. kifolyt szemekkel értem be a faluba (bár majdnem gyorsabban, mint autóval), és eldöntöttem, hogy a következő kutyás szerelés, amit be kell szereznem, az egy motoros szemüveg.

Címkék: bikejöring
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr115995818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Von-tolla 2011.06.06. 12:04:48

látod megy ez a blogolás én is így csináltam, másol aztán ír :) hajrá!

Vikk 2011.06.09. 17:46:37

attól nem féltem, hogy nem fog menni, tudod milyen szófosó vagyok :D nekem az volt a fenntartásom, hogy nem vagyok egy témában sem annyira jó, hogy oszthatnám a nem létezőt... de ahogy írtam az elején, talán az se lesz kárára senkinek, ha a melléfogásainkat leírom. végülis más kárán tanul az okos :D
süti beállítások módosítása