Kutyáim és a sport

Megtaláltuk Rebin a gázpedált, szintlépés történt bikejöringben

2020/02/15. - írta: Vikkus

Az egyszerű kutya előnye, hogy nem bonyolítja túl az életet, ha egyszer egy problémára találtunk megoldást, akkor az a továbbiakban egy hasonló elakadásnál adaptálható. Konkrétan: nem gyorsultunk tovább bikejöringben - eddig.

A cc-s megoldást koppintva konkurenciát tettem Rebelle mellé, konkrétan Lemmyt. Maga a kettesfogat sajnos fiaskó volt, Lemmynek nem volt kedvére a helyzet, és Rebelle egyedül maradt a húzással. Egyik szemem sír, mert azért vagány lett volna egy duplabocis fogat, másik szemem viszont nevet, mert a húzásom bejött.

received_813733565772057.jpeg

Ma, egy nappal később, még mindig botrányosan sáros, lápos területen Rebi szintet lépett. A konkurenciában futás megtette a hatását, plusz az első ötszáz méter után felrebbenő madarak is benyomták neki a gázpedált: hosszú métereket mentünk 30km/h feletti sebességgel! Végig éreztem, hogy ma aztán rohadt jót megyünk, sárba ragadás ide vagy oda. 18,5km/h-s átlagot produkáltunk. A második körre Ati benyújtotta igényét, így leállítottam a mérőt, és indított egyet ő is. A két kör között hagytam Rebinek kis pihenőt, főleg, hogy már egész meleg volt, a napon szerintem simán lehetett 10°C is. Befektettem egy pocsolyába míg elkezdtem mondani Atinak a users manualt a kutyához, hagyd csak menni előre, tudja merre a legjobb kikerülni a tócsákat, hol a legkönnyebb húznia, ne fékezz, csak ha nagyon muszáj, és már ott tartottam, hogy hogyan kell sárban egyensúlyozni, mikor leesett, hogy kettőnk közül neki van terepmotoros múltja :D Rebi szerencsére most már szó nélkül elment nélkülem, és végigzúzta a második kört is, nagy sáros vigyorral értek célba, kicsivel lassabban, mint az első körben. Mondtam is, hogy innentől nincs kifogás, ha estis vagyok, akkor ő megy ki a kutyával edzeni.

received_587974051757258.jpeg

Eztán kocogásra fogtuk a dolgot, de nagyon melegünk volt már tíz óra felé... lenyomtunk néhány kört, de kutyát bekötni már nem volt időnk, sajnos későn indultunk el reggel. Lassan el kell kezdeni foglalkozni a meleggel, még szerencsére nem befolyásolja a teljesítményünket, és szeretném, ha ez így is maradna.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr1515476186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása