Kutyáim és a sport

Eljött a február és az első canicross ideje!

2020/02/04. - írta: Vikkus

Sikerült tartani a fogadalmat és nem zúzni bekötött kutyával januárban - erre rém büszke vagyok. Hovatovább sikerült olyan ütemben felépíteni az edzéseimet, hogy meg sem sérültem azóta, ami tiszta öröm és boldogság, korábban nem volt olyan, hogy heti 3 futás mellett ne fájt volna valamim, de úgy nagyon. Felbuzdulva sikereinken Atival és Lemmyvel négyesben mentünk le szombat délelőtt egy közös tréningre.

img_20200201_120422_534.jpg

Mivel még mindig láp volt lent, Rebivel csak egy kör canicrosst mentünk, majd Ati jelezte, hogy kipróbálná Lemcsivel. Lemmy kutya még sosem volt bringa elé kötve, és tudván, hogy ő egy zen-buddhista szerzetes, nem lepett meg, hogy annyira nem kepeszt a vas előtt :) Ati hősiesen letekerte a távot, míg Lemcsi hol előtte, hol mellette poroszkált. Mindenesetre bemelegítésnek elment :D Mi közben megejtettük a magunk melegítő körét a szokásos 160bpm alatti tempóval (ez még mindig siralmas). Nem akartam két kört menni, mert nem tudtam mennyit vesz majd ki belőlem a canicross, így félretettük a bicót és elővettük a beülőket.

20200201_095359.jpg

A nap megkönnyebbülése volt percekig tartó sikertelen próbálkozás után rájönni, hogy azért nem ér össze rajtam a futóövem, mert november óta Ati is használta... :D A tudat, hogy a karácsony és a kényszerpihi nem hizlalt fel ennyire meghozta az optimizmusom az előttünk álló körhöz is. Indítottuk az órákat és uccu!

img_2163.JPG

Ha két kutyával megyünk, mindig jobban dolgoznak, és Rebi ismét kitett magáért. Megerősödött a bringa előtt, és nagyon él benne a versengés, végig vágtában húzott. Nagyon jól mentünk, de sajnos egy kör után éreztem, hogy itt a vége nekem. 5:08as átlagot mentünk, méghozzá mind a négyen, mivel Atiék végig mellettem voltak, annak ellenére, hogy Lemmy úgy vélte a bringa mellett dolgozott ő eleget, és most már nem óhajtott húzni.... a közeli jövő tervei közt van tehát megnézni mit fut Ati Rebivel, mert bőven nincs kihúzva belőle még a végsebessége. Elsőre ezt az átlagot magamnak elfogadom, de bőven ad még lehetőséget fejlődésre, amivel végre úgy érzem, jó úton vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr10015454680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása