Kutyáim és a sport

... mert a Pogó, az nem egy tánc!

2012/09/10. - írta: Vikkus

Tegnapelőtt úgy jött ki a lépés, hogy indulás előtti utolsó pillanatban vettem észre, hogy nyitva maradt az istállóajtó, és a komplett szárnyas-különítmény megtámadta a kertet (ez még nem baj, de némelyik átrepül a szomszédba megenni a veteményest). Végiggondoltam a helyzetemet: késésben vagyok, Jetta már a hálószobába (a ház legtávolabbi helysége) van zárva, a madarak meg ritkán működnek velem együtt - mi legyen? Pogit terveztem magammal vinni, ott sertepertélt a lábamnál, sejtette, hogy most feladat lesz. Na, egy életem - egy halálom, nézzük mit csinál a törpeterrorista... Pogács kilőtt, futott egy kört, és együttes erővel jobb belátásra bírtuk a szökevény csibéket-kacsákat-pulykákat-libákat. Nem volt még konkrét terelőmunka, de baromi lelkes volt, és látszott, hogy tisztában van a saját fontosságával.

Ezen felbuzdulva ma délután jött velünk behajtani. Ez a meló a legkönnyebb, ha nem potyogna le a téli alma az útvonalunk közepén még kutya nélkül is simán menne. Hátramentünk a két kutyával, Pogi először csak futkosott össze-vissza, mint a mérgezett egér, megint sejtette, hogy valami móka van készülőben, de a szóló kecskéket még nemigen zargatta. Aztán ahogy engedtük el az állatokat, és már szabadon voltak hárman-négyen, már szépen tolta őket ránk, mikor pedig a teljes csapat együtt ment felfelé győztem gyönyörködni bennük... Jetta hátulról tolta őket előre, Pogi meg szemből fogta vissza a csapatot, precízen egy vonalban tartott mindenkit a legkisebb Manó-gidától a Jánosig. Amikor megálltunk kaput nyitni a két kutya egymással átellenben körözött, földbe gyökerezett a kekkék lába.

Eszméletlen ez a hardcorepunker kis szörnyeteg, gondolkodás nélkül nekimegy a legnagyobb kecskéknek is ha kell, mikor egy-egy kiszakadt nem vadászta le, hanem visszaküldte a többihez, és simán be tudtam hívni bármikor... Innentől kezdve a világ legcsúfabb bocija is lehet miattam...

Címkék: pogo terelés
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr805995720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása