Kutyáim és a sport

Puppy - package

2012/05/08. - írta: Vikkus

nagy divat lett mostanában, általában a hirdetésekhez is hozzáírják, hogy X-szer oltva és féregtelenítve, törzskönyvvel, chippel (mintha ugyan szabadna anélkül...), a de luxe verzióban pedig szocializálva, és kölyökcsomaggal. még az alomtervezésnél átfutott az agyamon a gondolat, aztán úgy döntöttem, hogy hanyagoljuk az efféle parasztvakítást.

saját kajájukból mindenképp csomagolok nekik, hisz kevesen vannak hozzánk hasonlóan, akik húst etetnek, a hirtelen tápváltástól pedig meg kéne óvni őket. így ma már meg is vettem az ehhez szükséges kajákat, és ma össze is rakom az első körben utazó belga csemeték tarcsikajáját. ilyen egyszerű műanyag éthordó edényekbe tervezek tenni pulykahusit, szivet, kecsketejet, tojást, és a kiegészítőket. egy kiskutyának ez kb 2 napi adag, de ha hozzákevernek a tápból egyre többet, akkor kihúzhatja tovább is (nem egy doboznyit tervezek egy kölyöknek csomagolni). a papírokat természetesen hozzácsomagoljuk, a képeket mindenki elérheti a mindenféle webes galériáimból, azt fölösleges külön kiírnom nekik, játékot meg azért nem veszek, mert abból úgyis mindenkinek megvan a saját ízlése. egy elsőbálozó kutyáshoz sem kerül tőlem kölyök, csupa régi motoroshoz mennek, és én például tudom magamról, hogy kurvára nem mindegy, milyen labda az a labda. gappayhoz én is csak ritkán jutok hozzá (kiállításon, versenyen), így amink van, arra vigyázok nagyon, a kölyköknek meg nem volt most honnan beszereznem, szart meg nem akarok adni senkinek. játék nélkül meg tutifix, hogy nem marad egyikük sem. a klikker megint olyan dolog, hogy a gazdijelöltjeim nem is használják - vagy aki meg esetleg él vele, annak már úgyis van. a babanyakörvet mindenki megtarthatja emlékbe, az egyéb felszerelés pedig megint amolyan ízlés-dolga téma. én az alphazoo-ban negyed óráig álltam a szivárvány minden színében pompázó nyakörvek és hámok előtt, majd végül nem tudtam kiválasztani, hogy Pogica milyet is kapjon... ha most Jettával járt volna egy cuki rózsaszín hám és/vagy póráz, azt is tuti, hogy nem használtam volna. válasszon mindenki olyat, amilyen az ő ízléséhez való.

Címkék: kölykök
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr725995736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása