Kutyáim és a sport

az esti műszak

2011/09/28. - írta: Vikkus

ahogy alkonyodik én nekiállok virágot öntözni, embör meg elindul lefelé a kecskékért. félnek a sötétben, ezért még idejében fel kell őket hozni, különben iszonyú mekegés közepette pánikba esnek minden apró nesztől. mire végeztem a virágokkal, már fel is ért az első két csajszi, elrendeztem a karám bejáratát, hogy véletlen se jussanak oda a nyulak szénazsebéhez, aztán vártam a többieket. mire az utolsó, a kis gida is betalált a kapun az egész díszes társaság megtalálta a (tüske nélküli) szederbokrot, és vígan falatozni kezdték a leveleit. Gábor tett egy halovány próbálkozást a behajtásukra, de csak annyit ért el, hogy más irányból közelítették meg ugyanazt a bokrot. rövidre zártuk a kérdést: jöjjön a kutya!

a kennelből kiszabadult Jettakutya vágtában megkerült - köszönés gyanánt - aztán csak legyintenem kellett, hogy hozd már fel őket. lezubogott a kecskékhez, és egy ívben hazairányította az összeset. a kecskék velünk előfordul, hogy dacolnak, de azt már megtanulták, hogy Jettával nem érdemes, még a nála kétszer nagyobb János is szófogadóan bekocogott a helyére. aztán, hogy teljes legyen a Tyutyi napja a kinn maradt kacsákat és pulykákat is ő hozhatta be.

amíg nem láttam őt terelni nem is tudtam, hogy ennyire - ENNYIRE - boldog is tud lenni.

 beauceron-berger-de-beauce-gardiens-du-chaos-kennel-jetta-working-dog-sport-herding-troupeau-sheepdog_1.jpg

 

Címkék: terelés Jetta
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr45995766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Von-tolla 2011.09.30. 07:23:10

lehet hogy csak egy süni, azt azért nem kéne kinyíratni :(

Vikk 2011.09.30. 14:09:04

vagy inkább az az állat, aki leeszegeti a pipijeink fejét... ha sün lenne, már meglett volna szerintem, az nem ilyen gyors, meg azt úgyis előbb körbeugatná, nem tudja megölni. viszont ez a dög állandóan eltűnik és kicselezi a kutyát...
süti beállítások módosítása