Kutyáim és a sport

hőség és sebek

2011/06/17. - írta: Vikkus

ahogyan arra Bence rávilágított vala, nem csak kellemes 22°-ban várjuk el a kutyától a működést, hanem mondjuk déli tizenkét órakor is, 31°-ban. szóval a mai nappal erőt vettem magamon, felvettem egy bikinit és kimentünk a napra. ünnepélyesen megállapítom, hogy a káoszbrigádban én vagyok csak lekvár. bár saját védelmemben felhívnám rá a figyelmet, hogy én is voltam kinn a napon a legtöbbet.

a többiek (de tényleg, mindenki más) leszarta, hogy milyen idő van. csak akkor látszott meg rajtuk, hogy egyébként kánikulában futkoznak a napon, amikor már a sokadik levezető dobást hajítottam nekik. amúgy meg Jettánál tök jól funkcionált a boxos labdakúra, Murphy tanul állva maradni (labda nélkül megcsinálta eddig is, de most a szintlépéshez kéne, hogy labda jelenlétében is végrehajtsa), Doro tanul a hasamról dobbantani (csináltam fotót a mellkasom jelenlegi véresen márványozott állapotáról - mert persze bikiniben nyomtuk ezt is - de azt hiszem az a kép nem egészen idevaló), Zozz elindulni (pedig azt hittem Jetta volt az első és utolsó, akit erre kell gyúrni)

és hogy biztosan boldogan zárjam a napot, pecázás közben Murphy úgy megharapott, hogy azt hittem bekönnyezek - na jó, nem megharapott, hanem én basztam el, és belevezettem a labdás kezem a szájába...

beauceron-berger-de-beauce-gardiens-du-chaos-kennel-working-dog-sport-herding.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr595995803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása