Kutyáim és a sport

epic fail

2011/06/14. - írta: Vikkus

még vasárnapi történet...

eljött hozzánk látogatóba unokatesóm, Eszti. mivel amúgy is kutyázás volt a program, hát összevontuk a sétát a fegyelmező gyakorlással, és Esztivel és Pusztával kiegészülve kisétáltunk a Jetta-Murphy párossal a kaszálóra. rövid andalgás után aztán nekikészültem a gyakorlásnak, elővettem a labdákat, kijelöltem a táskámmal az egyenest (most lehet jönni a régi pojénnal arról, hogy aki nem bírja ne igyon, de sajnos alapvető problémám, hogy nem tudok egyenesen járni...), aztán megkértem a jelenlevőket, hogy valamelyikük videózzon míg gyakorlunk, mert Bence "kikérdez" a tanultakból. ok, Gábor videóz, adom is neki a gépet, aztán már kapcsolom befelé egyeskét (ez esetben Murphy volt az), mikor mondja, hogy  nem jó a fényképezőgép. hopp... majdnem kiesett a labda a kezemből... kutya kifektet, aztán futás a géphez, és káromkodás csak úgy cifrán... nem hoztam magammal akksit.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr765995810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Von-tolla 2011.06.14. 10:09:06

Én az SD kártyával szoktam így járni, mindig benne maradt a laptop kártyaolvasójában. Most már nem mert a céges laptop ottmaradt a telepen :D

Vikk 2011.06.14. 17:35:33

a legutóbbi komoly alakításom az volt, amikor elmentem Kaposvári Kutyanapra lemerült akksival. az mondjuk még éppen rá is fogható a pasira, mert ő húzta ki a hosszabbítót a falból, úgyhogy hiába volt rajta a töltőn az akkumlátor egy egész éjszakát... :D
süti beállítások módosítása