Kutyáim és a sport

amikor az elmét is eddzük, nem csak a testet

2011/06/16. - írta: Vikkus

ahogyan azt többször is említettem, Karináék látogatása során rengeteg mindent tanultam/tanultunk. azért egy BH szintű anyagot eddig is meg tudtam úgy-ahogy tanítgatni a dögöknek, de amikor oda kerültünk, hogy Bence levezényelt egy gyakorlást, akkor újraíródott bennem minden, amit a fegyelmezésről eddig tudni véltem. nem nagy újdonságokról van itt szó, inkább sok piciről. az apró nüanszok, amik hihetetlen sokat tudnak változtatni a dolgokon. Murphy munkájától el voltam hülve, és Jettával is olyan dolgokat működtünk, hogy nem akartam elhinni, hogy ez történik... csak valami álom basszki, hát ilyen nincs, hogy ennyi kis változtatástól hirtelen fényéveket fejlődik a kutya... és de. olyan parádésan tette Tyutyerák a lábait, mint a német juhászok (na jó, annyira nem, bár a Bence mondta, hogy ha érdekel azt is megmutatja hogy megy), Murphy pedig két perces rávezetés után többet nem nézett sehova máshova, csak fel, rám. és azóta is így megy vele, fantasztikus. Jettával már más a helyzet, valami kavirc van megint a fekete fejében, és a tüneteket leírva labdakúrát rendelt el neki a pszichomókusa (Károly), ami mostanra már kezd hatni, és újra realizálódott benne az az alapvetőség, amit már párszor megmutattam neki: a labda a hónom alól pottyan le. aztán szeptemberben viszem mindkettőt vizsgázni.

meg elkezdtem az alapjait a többiekkel is, Ozzy hamar vágta a témát, Doro meg úgy döntött a maga módján oldja meg a hónaljba szorult labda problémáját és időnként felugrik leszedni a bal mellemet. de legalább ő tudja, honnan jön a labda. nemsokára már nem csak a Murphy-Jetta párossal megyünk le a kaszálóra gyakorolni (a kertben túl sok a tereptárgy), hanem majd az Ozzy-Doro duóval is. Junkie a másik J-hez hasonlóan labdakúrán van, most tartunk ott, hogy egész jól működik, de azért a kurva anyját, hogy ilyen hangulatlény. Puszta meg Dimdi falattal működnek, de azzal faszán, Dimikém olyan csehes beülést művel, hogy öröm nézni... és tartja a szemkontaktot is gyönyörűen - pedig célirányosan egyikre sem tanítottam.

az ilyen terhelés is faszán kivesz a kutyákból (nagyobb baj, hogy belőlem is), gyakorlás után egy alapos lelabdáztatás és ugyanott vagyunk, mint az edzés végén. kuss és lihegés.

DSC07757.JPG

DSC07732.JPG

(ez itt csalás, mert nem gyakorlás közben készült a kép, de olyankor is ilyen okosan néz)

DSC07429.JPG

Címkék: alaki
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr525995807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása