Kutyáim és a sport

Hárskút, terelés

2012/11/25. - írta: Vikkus

17-én Jetta Hárskúton 100/95 pontos munkavizgát tett (ismételt munkavizsga volt, mivel a legutóbbi csak "kettesre" sikerült), majd másnap a terelőversenyen 11 kutyából 4. lett. hős okos volt, nagyon büszke voltam rá, és Pogira is, akit először próbáltunk ki birkák mellett. vele kapcsolatban voltak félelmeim, itthon sajnos nem tudtam rávenni a balanszra, kizárólag arra volt hajlandó, hogy az induló nyájat megállítsa (e célból viszont volt, hogy 40-50méteres kifutásokat csinált és meg is állította őket!), sehogy nem tudtam rávenni, hogy mögéjük kerüljön és úgy hajtson. itt viszont először a karám körül próbálgattam az irányokat, majd kihajtottunk (megjegyzem, a kontár osztályban a hozzá hasonló, rutintalan kutyáknak kihajtás sincs) szabályosan, balanszoltunk egy picit - szabályosan! - mentünk pár kört össze-vissza a pályán, majd behajtottunk, ahogyan azt kell. nagyon büszke voltam rá, és kissé sajnáltam, hogy ezt nem előbb láttam, akkor neveztem volna kontár osztályba.

a hétvége tapasztalatai pedig természetesen nem csak bennünk rakódtak le, a kutyákon is meglátszott, Pogácsa már hétfőn megmutatta, hogy nem volt hiábavaló az utazása: szépen balanszolgatott a kecskékkel is.

Címkék: pogo terelés Jetta
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr255995705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása