Kutyáim és a sport

Hard Dog Race

2017/03/17. - írta: Vikkus

Úgy kezdődött, hogy a Deca legújabb "közösen a sportért" kampánya kapcsán megkerestem a HDR csapatot, és úgy végződött, hogy megcsináltam a pécsi HDR falka oldalt... Nézzük mi történt közte.

Tehát a sportoljunk közösen mottó mögött sportközösségek alakítását tűzte ki célul a cég, beleértve ebbe a civileket is. A HDR falkák pedig hasonlóan működnek, leszámítva, hogy ők egy konkrét versenyre készülnek. A lényeg a keveset vagy nullát sportolók megmozgatása, és ebben a HDR nagyon sikeres. A deca blogra szántam erről egy komolyabb írást (fenn is lesz hamarosan) ezért hát elkezdtem utánajárni a dolgoknak. Rövid nyomozás után eljutottam az alapítóig, akivel aztán elég sokat beszéltünk telefonon, rengeteg e-mailt váltottunk, tett tettet követett és egyszer csak azon kaptam magam, hogy elkapott a gépszíj... András feldobta, hogy legyek falkaalapító, én gondoltam, win-win. Szóval most van egy falkánk, amihez embereket toborzok, hogy meglegyen a hattagú csapat, és közben gőzerővel igyekszem szintre hozni magam futásban, mert egyelőre botrányosan gyengén teljesítek... De hogy ne vesszen el az optimista hangulatom, hangsúlyoznám, hogy csak két napig fájt az első futás után a forgóm! És a második edzés után már egyáltalán. Siker, siker... 

beauceron-berger-de-beauce-gardiens-du-chaos-kennel-working-dog-sport-herding-canicross-hard-dog-race.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr2012344197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása