Kutyáim és a sport

Murphy idegenben

2011/10/15. - írta: Vikkus

most kicsit kavar lesz időben, legalábbis a legutóbbi post óta. ez még előtte történt... Annával és három ebével kimentünk Béke parkba egy kis idegenpályázásra. ahogy azt elterveztük kocsival be egész a parkba (elbújtunk egy fa alatt vele), aztán kutyákat fixáltuk, és egyenként kerültek elő dolgozni. ismételtem önmagam hiba-ügyileg, nem labdáztam velük eleget munka előtt... Jetta túl lassú volt, Murphy meg túl gyors, ennek hatására. de most már többet tényleg nem követem el ezt a hülyeséget. Mörfös engedelmesét fel is töltöttem, de a többi vidivel komoly bajban vagyok, elfogyott a hely a gépemen, és lassan a fotógép is betelik, úgyhogy valamit ki kell találnom...

addig is Murphy obedience (a második perctől kezdve már egész jó, addig kicsit gyorsított felvétel)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr305995764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása