Kutyáim és a sport

a név kötelez

2011/06/21. - írta: Vikkus

keeping up chaos... tartsuk fenn a káoszt. sosincs egy nyugodt napunk, ezt már rég megszoktam, bár szó se róla, néha eszembe jut, hogy milyen jó lenne csak egy napnyi unatkozás... mivel most két napot rá akartam volt áldozni a kiskertünkre pauzát szántam a kutyáknak, csak egy kis szintentartó labdáztatással, meg minimál tanítgatással. Ozzynak viszont sikerült ezt is izgalmakkal tarkítania...

korábban én is csak félig hittem el azt, hogy az agarak gyorsulása annyira átlagon fölüli, hogy az szinte természetellenes, és ha ilyenkor buknak, vagy elgázolnak valakit/valamit, akkor abból súlyos baleset, akár haláleset is következhet. tettem mindezt azért, mert az agarasoknak azért sok hasonló dolog tartozik a kutyáik legendáriumához, és ebből azért néhányról kiderült, hogy nem eszik azért olyan forrón... de úgy fest a gyorsulásról szóló tézis az sajnos helytálló, és kiegészítve a 'fejben dől el' gondolatmenettel már nem nehéz elképzelni, hogy hogy történhetett ez meg:

Ozzyval labdáztunk, még alig kezdtem el vele (tehát még frisebb volt, mint eddig), és ő bizony az a fajta, aki ritkán kerül ki tereptárgyakat - főleg, ha az eget lesi labda után - és ugyan hallottam egy koppanást meg egy halk nyikkanást, de bedudtam annak, hogy megint csak biztos belefejelt a szedres oszlopába. dobáltam tovább, aztán néhány körrel később vettem észre, hogy olyan furán áll a kutya oldalán a szőr... megnéztem, hogy az ott most vedlés-e vagy micsoda, és hirtelen egy kisebb frászt kaptam: vér, bőrcafatok, a lihegéstől mozgó izmok látványa, és alatta átütöttek még a bordái is... kutyát felnyaláboltam, rögtön telefon, abbahagytunk edzést-kertészkedést, mindent.

valószínűleg valami szögbe, vagy kiálló drótba futhatott bele, és a sebesség miatt - és mert ennyire nem figyel a fájdalomra - képes volt kiszakítani az oldalát, és utána tovább futni. 4 öltés lett a vége és most egy ideig szobafogság.

Címkék: Ozzy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr935995798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása