Kutyáim és a sport

Az év felfedezése!

2016/12/09. - írta: Vikkus

Egy ideje már álmodozom a sötétben világító labdáról, hisz télvíz idején jószerivel nem látom a kutyáimat természetes fényben, de mostanáig a legjobb találatom a Julius K-9 lumino labda volt, ami sajnos csak nagyon jól látható, nem világít. De a minap szembejött velem egy magyar (eddig csak ebayen láttam) webshopban két különböző fajta is, úgyhogy gyorsan rendeltem belőle. 

Az egyik típus egy Chuckit! Max Glo Glow, a másik pedig egy noname verzió, fluoreszkáló labda művésznéven fut. Előbbi már elsőre is jóval szimpatikusabb volt, vastag anyagú, nagyobb átmérőjű labda, és a boszeronok szájában több jövőt jósoltam neki. Az összes szerzeményem kipakoltam a konyhaasztalra, és az egyik chuckit-on keresztülfűztem egy madzagot is, ennél fogva akasztottam fel a nappalban lévő csillárra. Nagyjából fél órát töltődhetett, mikor elindultam vele kifelé. Nem ledes-USB-s dologról van szó, ez a labda teljesen technikamentes, csak a kémiai folyamatra épít. A tölthető/elemes verzió használati javaslata szerint ártalmas lehet, ha nekicsapódik a labda dolgoknak, és boszeronék szája eléggé jár a labdán...

67214_pla_petmate_chuckit_maxglo_glowball_hs_03_ret_h_7.jpg

Ekkor 21.55-re járt az idő, 22.40-ig kint dobáltam (két külön turnust) és végig kiválóan látszott! A kutyák azonnal meg tudták fogni, és még én is jól láttam a mozgását 100 méter távolságból (nem, nem tudok ekkorát dobni, viszont erősen lejtős a kert alja). 

A rágást jól bírta, bár nem hagytam a kutyák előtt. Nincs rajta lyuk, sőt, egészen újnak látszik. A közel egy órás igénybevétel után így nézett ki: 

adsc02998.jpg

Vannak olyan őrültek is, mint amilyen Rebelle, akinek mindegy, hogy látszik vagy sem, bármit, bármikor visszahoz, de most végre a teljes bandával lehetőségünk a játékra. Sokat számít ez, hisz ha végre leesik a hó, akkor mennek a szánkó elé, és nem szeretném, ha a téli szünetben teljesen elszoknának a mozgástól.

Szerényebb kivitelű, fluoreszkáló barátunk ma nem debütált, és azon is erősen gondolkozom, hogy valaha is bociszájba adjam-e. Nem tűnik túl erős konstrukciónak és sajnos elég pici is... vadbaromék pedig hajlamosak torokra nyelni a labdákat. Egyedül arra kell figyelni, hogy mindig valamire felakasztva (kampóra, vállfára, stb) függesszük fel a csillárra, mert ha nem éri minden oldalról egyformán a fény, akkor lesznek sötét foltjai. 

Ha lenne egy madzagja, akkor a hivatalos kedvenc labdámmá lépne elő, de azért így is gyorsan beleszerettem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sportinchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr4312037693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása